Kızlar 4 buçuk aylık bebeğim var sürekli ağlıyor bazen gülüyor keyfi yerinde oluyor ama bi saati geliyor basıyor yaygarayı sanki ateşe düşmüş gibi göğsümde sakinleşiyor alıyorum ama bu sefer yine ağlıyor tutup bırakıyor oyuncağını sanki açmış gibi ağzına götürüyor sebebi ne olabilir?