Sosyolog123 evet benim abim su an 36 yasinda 14-15 yasinda falan geldi basina. Bir tik daha asabilesti,nobet gecirdikten sonra da cok sinirli olurdu. Epilepsiyi en cok tetikleyen diskolarda ki gibi yanip sonen isik tarzinda ki isiklar,korku,panik,bazen mutluluktan bile oluyor. Dikkat etmek lazim