kbrsuzen24 Evlendigimiz ilk zaman ile şimdiyi kıyaslarsak premseslikten , kül kedisine moddayim 😅Ama yine de eşim gelmeden pijamaları çıkarıp tayt ya da eşofman giyip üzerine tişört ya da body bişi giyiyorum ve duş almaya gayret ediyorum,genelde her gün olmuyor ama yapmaya gayret ediyorum