Cigdemgulay Evde saka su kullanıyorum ama önerdiğiniz su var mı damacana olarak bebeğime mama yapıyorum çünkü
mom0989 Cigdemgulay valla canım ben damacana olarak nerde bulursam gittiğimde yerde kullanıyorum kaynar su tarafından. Ilıştırırkende ılık su tarafından koyuyorum. Şükür bu güne kadar sorun yaşamadım
Happy_ Cigdemgulay biz nazli kullaniyoruz canim tadi falan gayet guzel .. mamayi cesme suyunu kaynatıyorum sicaksuyun icine damacana suyu katip ilistiriyorum oyle hazirliyom
Zuleyha__19 Hll20 valla kızlar benim kızım anneme gittiğimde kaynatılmış arıtma suyla içtiği zaman kakasını yapamıyo ne zaman kaynatılmış hazır su versem o zaman yapabiliyor 🤦🏽♀️ Yani demem o ki farkediyor benim kızda 😂
mom0989 Cigdemgulay 😂😂 ben de sebilin kaynar yerinden sıcak alıyorum orta yerinden ılıştırıyorum. Doğduğu günden beri öyle sıkıntı yapma biraz oluruna Bırak canım. Günde 2 bazen 3 kere veriyorum bazen sütüm daha çok oluyor.
Aslanegeannesi Cigdemgulay icme suyunu kaynatip ılıtman gerek canim, icme suyunun markasi onemli degil nasilsa kaynatiyosun. ama tekrar kaynamamis suyla ilistirirsan bir anlami kalmaz
mom0989 Zuleyha__19 tamam canım dikkat alacağım zaten rota açısının sadece bir tanesini vurdurabildik. Alerjik Bebek olduğu için 2. Aşıyı vurmadı doktor daha doğrusu canlı aşılar yasak
Ertugrul123 Normal erıklı su kaynatıyorum bı taraftada yıne erıklı suyum var kaynatılmıs soğutulmuş onla ılıstırıyorum 🙄
Hoz34 Cigdemgulay ben çeşmeden dolduruyprum sonuçta kaynıyo suda kireç olduğu için tülbentten de geçiriyorum oyle bıberona koyuyorum
PonciKom Cigdemgulay suyu kaynatıp bebe termosında ılıyınca öle yapıyorum egerkı su sıcak kalırsa damacana farkedmes koyuyom yani
Edessa Cigdemgulay kim marketten hayat su var ufak pembe kapaklı toplu satılıyor ben onu veriyorm ama kaynatmadım hiç
NNazHayatt Bende hayat su veriyorum pembe kapaklı bebekler için özel üretilmiş onuda aynı şekilde kaynatıp veriyorum.