Merhaba kızlaaar 🌸☺️
Nasılsınız hepinize hayırlı Ramazanlar..
Bebeğimle günün 3 4 saati disardayiz.
Önceden dışarıda salata meyve falan yerdi 2 aydir yemiyor.
Tuzlu atıştırmalık denedim sevmedi.
Hep bisküvi, kek yada bebe bisküvisi gibi şeyleri seviyor.