Kızlar 37 günlük bebeğim var belki daha önceki posta denk gelmişsinizdir doktor suratındaki kızarıklıktan yola çıkarak alerji olabilir çocuk dedi süt alerjisi açıkçası ben alerji olduğunu düşünmüyordum sadece yüze bakarak bana diyet verdi birkaç gündür de yapıyorum diyeti bugün çikolata yedim saat 17 civarı akşam 7 civari da kızımı emzirdim şimdilik bir kızarıklık oluşmadı eğer oluşmazsa yavaş yavaş bişeyler yiyeyim mi sizce mesela yarın peynir az bişey ertesi gün yoğurt gibi