Melek1616 benim kızım rahatlığından yapıyo bence hiç bir şekilde hareket etmek istemiyo yan tarafına bile dönmüyo ya oturacak yada sırt üstü yatacak kucağıma alsam kollarını aşağı sarkıyo tutmuyo canı istemezse ne kadar etkinlik yapsam da boş çok tembel yiyip içip yattığı içinde sürekli kabız