selamun aleyküm anneler oğlum 2 aylık çok gazlı bir bebek hiçbir ilaç fayda etmedi probiyotik bile kullanıyoruz belki kolik anlamış değilim gündüzleri hiç uyumuyor diye bilirim 10 15 dk sadece gözlerinin kapatıyor sonra tekrar 2 saat uyutmaya çalışıyoruz ama gerçekten 2 saat gün içi belki toplasan 1 saat belki uyuyordur o derece ama gece uyuyor 9 10 gibi yatıyo sabah 7 gibi yanıyor tabi emziriyorum arada böyle bir sorunu olan veya karşilaşan biri varmı ne yapabilirim bu normalmi sebebi ne olabilir