Balbeby Kızlar sizce mutfak kiler odalar mi.mantikli yoksa salon yatak odası oturma odası çocuk odası mutfak kiler mi mantikli siz olsanız ilk nereden başlarsınız başlayacağım birazdan
lceLady Balbeby Mutfak kiler biraz ugrastırır bence Vaktiniz varsa tabii mutfak kısmı derim Diğer türlü vaktınız yok ise odalar derim
Poyrazsmomm Balbeby Mutfak en zoru ilk mutfagi bitiririm her zaman..Hatta bugun baslayacaktim usendim yarin baslayacagim insallah
Kader3851 Balbeby bn önce çocuk odasını sonra yatak odasını yaptm bugünde mutfak dolaplarını hallettim yarında oturma odası ve mutfağı dip köşe yapıp bitiricem inşallah
_tuuggcce_ Balbeby ben çocuk odasından başlıcam yarın, ondan sonra yatak odam, mutfak, salon en son banyoyu yapıcam. Yani planım öyle şu an. Yarın büyük gün 🫠
Kalbim_21 Bende yeni bitirdim ilk olarak kiler ile başladım mutfağın tamamını bitirdikten sonra salon sonra yatak odası sonra çocuk odası tuvalet banyo öyle yaptım ben şükür biti