yazgulu123 valla ben doktorumuzun dediğini harfiyen uyguladım ilaç saatleri ve beslenme şekli falan
Evde resmen ohal ilan etmiştim
3 gün içinde gerileme olmazsa hastaneye yatışı olacaktı sadece 3 gün istemiştim
(Nebül iğne antibiyotik şurup) şeklinde 3 günde geriledi 15 günde iyileşti
Çok geçmiş olsun çok zor bir süreç