Mehtap08 İlk defa böyle bir sorunla karşılaştım 2 aydır geçmiyor ne yapacağımı bilemedim doktora gittim ama aldırman gerek dedi farklı doktor da yok böyle kafamı kurcalıyor var mı yaşayan
mucizeminnosum Mehtap08 b12 eksikliği çok ağız yarasına sebep olur diye biliyorum baktırdınız mı değerinize
zumra2 Mehtap08 ne yaptıysam geçmiyor hep çıkıyor ağzımda şimdi bile 3 tane var hele bişeyi sıkıntı ettiysem vay halime
Ebrucemalberk Mehtap08 karadut şurup oluyor ondan alıp içebilirsiniz bende de oluyordu faydasını gördüm
Mehtap08 mucizeminnosum baktırdım 330 larda yine takviye verecek ama emzirmeyi bitir öyle dedi onu bekliyorum şuan
mucizeminnosum Mehtap08 evet emzirirken vermiyolar yaa bana da iğnesini kır iç demişti anca öyle verdi emzirmeyi sonlandırmadan vermiyolar
Mehtap08 Norveckizi valla doktora gidiyoruz şifa bulamıyoruz bakmıyorlar çinkoya bende bu ay emzirme kesiyorum doktora gideceğim yine bakmazsa kendim alıp kullancam biraz hiç sorunu çözmeye çalışmıyorlar ya
mucizeminnosum Norveckizi takviye olarak değil düşüklük varsa ilaç olarak kullanılması gerektiğinde b12 ilacı emzirirken vermiyo doktorlar yoksa takviye olarak içinde olduğunda sorun olmuyo ama ciddi eksikliklerde o tamamlamadığı için b12 ilaç olarak kullanmak gerekir o da emzirirken olmuyomuş bana da veremedi o yüzden doktor🌸
Norveckizi Mehtap08 elenatal emzirme donemi yazan mulyıvıtamınu mutlaka kullanın Icınde cınko fılan hersey var
Mehtap08 Norveckizi ya bana emzirme dönemi de hiç birşey vermediler güya doktora gidiyoruz bide sürekli giderdim 3 ayda 1 kontrole tek bildikleri demir hapı yazmak
Vgc Merhaba ben de aynı sorundan muzdaribim bir de kafayı takıyorum o yüzden çıkıyorlar inadına. son 1 yılda inanılmaz hasta oldum sürekli antibiyotik kullandım bağışıklığa bağlıyorum ama canım çok sıkılıyor