sare3 Merhaba kızım 6 aylık 51 cm 3190 la doğdu 6 gun yoğun bakımda yattı yoğun bakımdan çıktığında 2950 ıle çıktı suan 6 aylık kılo 6550 boy 58 cm kılo ortalama ama boy alt sınır dedı Hemsıre böyle olan var mı boy neden uzamıyor tek anne sütü alıyor
sare3 viyanyvz yani cok uzun degılız ama cok kısa da degılız ben 170 esımle boyumuz ama banane babaanne hala kısa boylu kızım ananeye tıp olarak cok benzıyor ordan kendımı rahatlatmaya çalışıyorum 🥹