Arkadaşlar bebeğim 4 aylık çok kötü grip oldu dün gece bizi hiç uyutmadı burnu tıkalı akıyor hırıltısı var ve öksürüyor doktora götürdük bugün antibiyotik verdi buhar ama doktor daha kötü olunca ver hemen başlama ilaç kullanmasın çok fazla dedi ama çoçuk uyumuyor burnu tıkalı nefes bile alamıyor sizce hemen kullanmalımıyın ilacı ben hemen başlamayı düşünüyorum buhar makinem yok eczaneden alacam şimdi