ugrakyagiz dorukalpinannesii bizim detaylı ultrason da vardı sonra 2 kere perinatolojiye göründüm geçti dedi dahada gelmene gerek yok demişti hamileyken gecti
dorukalpinannesii @cocomelon33 geçen ay ettirdik sünnet şuan 5.ay 10 günlügüz yarın kontrolü var sizin kaç mm di tek böbrektemiydi
cocomelon33 dorukalpinannesii tek böbrekte 4 cm falandı sonra 5.5 oldu sonra normale döndü.11 in üzerinde olursa çocuk nefrolojiye yönlendiriyorlar sizin kaç cm
dorukalpinannesii @cocomelon33 anne karnında iki böbrekteydi biri geçti demişti doktor dogdu ilk ay 8.5 mm di diger böbrek normal demişti sonraki ay 9 mm dedi diger böbrek 5 mm dedi ama o normal bir deger dedi sünnet ettirdik şimdi yarın kontrolü var korkuyorum
cocomelon33 dorukalpinannesii korkmayın düzelir ben cm yazmışım bu arada mm olacaktı evet yıl geçti unutmuşum😄
dorukalpinannesii @cocomelon33 bugun gittik 5 olan 9 mm olmuş nefroloji sevketti sünnet fayda etmemiş
yonca03 dorukalpinannesii oncelikle rabbim sifa versin insallah. Bebegimdede vardi kiz bebek bu arada. Tek bobrek 4 mmdi gecti. Yigenim erkek cocuk bebekken vardi ve yuksekti mm net hatirlamiyorum suan da ama zamanla gecti hic merak etmeyin geciyor
rsy Benim oğlumda da vardı ilk doğduğunda tek böbreği ve sonra ikincide genişleme vardı 5 er di ıkiside 6 aylık oldu en. Son 4 aylıkken götürdük 6 Ay sonra gelin demişti bende sünneti en çok onun için istiyorum inşallah geçer ilerlemez