hbc suan elimden gelen herşeyi yapıyorum sütüm artsın diye rezene içiyorum komposto yapıyorum bol bol su içiyorum çorba tüketiyorum kuruyemişler tüketiyorum göğüslerimi sürekli masaj yapıyorum daha birçok şey inşallaj düzelir, önceden sağıp dolaba koyduklarımla bebeğime takviye ediyorum kendi sağlığım taze süt yetmeyince,özelde doğum yaptım ama özeldeki hemşireler hiç ilgilenmedi emzirmeyi bi kez gösterip kaçıp gittiler sonrada biz gösterdik diyip işin içinden çıktılar o yüzden tekrar hastaneye gidip o hemşirelerden bişi istemek istemiyorum, kafam çok karışık mama destekli süt sağıp vermeye devam mı etsem diyorum bilemiyorum ki ilk bebeğim olduğu için çok tecrübesizim :(