Benim oğlum da geçen gün yataktan düştü 6 aylık oda çok ağladı sonra sakinleşti yüz üstü düşmüştü hastaneye götürdüm tomografiye girdi bişi çıkmadı doktor dedi kustumu feln yok dedim dedi sizi tanımasa gözlerinize bakmazsa çok kusarsa hemen getirin öyle şeyler olmadı çok şükür siz takip edin bu belirtileri varsa hastaneye götürün