Kızlar düşük ağırlıklı doğan bebişler için gece uykusunu nasıl yapıyorsunuz şu an 2 aylığız Yorumlarda gördüğüm kadarıyla üç 4 saat uyuyabilir uyandırmayın gece yazıyorlar ama ben düşük ağırlıklı olduğu için 2 saatte 1 uyandırıyorum hatta sağlık ocağındaki hemşire 1 saatte 1 uyandır kilo alması için meme reddi yaşamaması için dedi Siz nasıl yapıyorsunuz benim içim elvermiyor zayıf olduğu için