Oğlum 2 ay 13 günlük normal kusması vardı her bebek kadar 2 hafta önce çok arttı iki ayrı doktora götürdük 2 usg çekildi kanına idrarına bakıldı her şey temiz. Doktor ya reflü ya da inek sütü alerjisi dedi. Diyete başladım aynı zamanda reflüyse diye gaviscon intant bulduk zorla o da kaldırılmış artık onu sütümü sağıp verdim doktor 90 ml ver emzirme dedi belki sen çok memede tutuyorsun dedi sağınca bu sefer sütüm arttı göğüslerim deli gibi ağrıyor tazyiklendi yani o kadar karma karışık ki o kadar yoruldum ki bir yandan diyet yapmaya çalışıyorum artık normal eski emzirmeme döndüm korkudan memede 15-20 dk tutuyorum ilacı bıraktım alerji ise boşuna ilaç içmesin diye her şey o kadar birbirine girdi ki bu akşam banyo yaptık emzirme üstünden 1 saat geçmesine rağmen giydirirken 2 kez kustu mental olarak kusmuğa aşırı anlam yükledim ne zaman görsem ağlıyorum artık azcık olsa bile…