Bu markanın ilk adım ayakkabısıni ,ya da normal ayakkabısını kullanan var mı kaliplari nasıl kızım 17Aylik 19numara kullanıyorduk burada bir mağazadan aldık bulunduğuuz yer çok küçük ilk adım Polaris giydi 650Tl vermiştim 19numara küçük geliyor bu markadan bir ayakkabı beğendim polarisle yakın modeller ama kalıp nasıl 😥🥺🤔