Ürünü yeni aldım bugün geldi daha. Kaynatıp kullanmadan önce bakıyım dedim çalışıyor mu diye herseyi tam ama silikon diyafram dediği yer vakumlama yapmıyor. İnternette videosunu izlemiştim makineye vakum yerini takınca gözüküyor vakum yaptığı ama bu yapmıyor acaba yanlış mı taktım ta da kullanırken mı yapıyor vakumu kullanan varsa yardım edebilir mi