Umutveannesi Rumiersn 2 yaşında oğlum hiç kullanmadım desem yeridir. Deodorant sıkarım ama parfüm hiç sıkmadım özellikle emzirme döneminde
scinar Rumiersn cok severdim fakat kullanmıyorum yumuşatıcıyı dahi bıraktım hassas burunlarini emzirirken yormaya gerek yok🥲
Aslan2103 Dedorant kullaniyorum sadece. 1 yasinda suan hala emiyor. Uzun sureli disari cikicaksam emmicekse sıkıyorum eve gelince degistiriyorum ustumu falan oyle emziriyorum
Buket57 Rumiersn kızım 1 yaşına giricek bu ay bende kullanmıyorum hiç. Bebek kolonyası sıkıyorum bazen 🥰
Birbahargunu Kimyasal yapay kokuların hiçbirini kullanmıyorum başta beni rahatsız ediyor üstüne boşaltıp gezen insanların yanından gecemiyorum, siveno roll on var onu kullanıyorum ara sıra rahatsız etmiyor
isena Ben de kullanmıyorum bebeğim 4,5 aylık sadece roll on sürerim çıkacakken deodorant da kullanmıyorum
diapmelka Rumiersn ben siveno nun deodorantını kullanıyorum parfüm kullanmıyorum 😅 ama işe dönünce tüm gün emziremeyeceğim için kullanırım
Zera Rumiersn Bir sure kullanmadim daha sonra enseme bir fis sikmaya basladim 5 sene gecti hala enseme sikarim🫠
bebikveben Rumiersn mantıklıymış aslında😂 bu sefer de kucağa oturtunca emzirirken kokacak çocuğa filan. En iyisi ben yine sıkmayayım😂