Anonim18 benimde bebegimin dogumda kirildi canim 1 ay sonra duzeldi ekstra bisey yapmiyorlar zaten sadece sen kirik tarafina yatirma ve kaldirirken emzirirken bebegini o tarafi sıkıştırma yeterli korkma toparliyor 1 aya ama mutlaka 1 ay sonra ortopediye gotur ve röntgenini cektir he bir de kundak falan yapma yani omuz bolgesine hicbir sekilde baski uygulamayacaksin yoksa yanlis kaynama yapabilir kemik