Ozlem369 lens muayenesi farklı oluyor, daha doğrusu numara şeysi, onu doktora belirtip muayene olun👌🏻
Ben altı aylık iki kutu aliyordum gözlerimin derecesi farklı olduğu için.
Solüsyon her gün değişiyor
Ben bazen lens ile uyuyup kalıyordum ama aylık çıkarmasan olur demislerdi, ben şok! Asla öyle gezilmez.
Takip çıkarmak zamanla çok kolay hale geliyor
Gözlükten çok çok daha iyi görüş açısından ama kullanım ve hijyen açısından gözlük en güzeli