Kızlar bebeğim tam 14 aylik yeni girdi, sürekli ve durmadan o kadar çok bebekçe konuşuyor ki her gören yakında konuşur bu diyor, bir kac anlamlı kelimesi var zaten hiperaktif yerinde duramaz birde gördüğü herkese el kol işaretleriyle anlamsız biseyler anlatır, hiç bebek tecrübemde yok çevremden böyle mi oluyor bu işler konuşma öncesi mi bu acaba gerçekten bilemedim annelere danışmak istedim