kimbumadam kocabas111 aynen böyleydi kızımında 2,3 günü var :) Doktor daha çok var demişti bide Diplomayı bana devret doktor beey
xbebegimx kocabas111 kizim 5.5 aylik 2 haftadir bizim de boyle sizinki ne zmndir bu durumda insallah bir an once cikarirlar da rahatlarlr:(