tursihan canım benimde dizlermde kireçlenme vardı doktora gittim jel ve kolajen kullanmamı önerdi sen emziriyorsundur kolajeni bi doktora görünüp öyle kullan eklem ağrılarına çok iyi geliyor benim diz ağrılarım geçti çok şükür en kötü kolajen hap şeklinde kullanamıyorsan her çorbana kemik suyu koyabilirsin