mahirbebek Kızlar bebekler hani koldan bir aşı oluyorlar sonra aşının izi kalıyor bir süre sonra hafif şişiyor bugün baktım kanamiş o aşı yeri bir sorun olur mu aranızda yaşayan varmı
Mineltuba mahirbebek geceden ayın 19unda bizde olduk verem aşısı oluyor dediğiniz aşı hemşire kanaya bilir kabuk bağlayabilir dedi normal yani hatta hemşire o kolu tamamen unutun demişti hani hiç bir şey olmamış gibi davranın dedi
slngkts mahirbebek çok normal üç banyo sonrası kanadı bizde ve iltihap gelmesi de normal. 2 aya yakın sürebilir korkmayın 🌸