sze_ Merhaba kızımın ismini dövme yaptırmak istiyorum hiç yaptırmadım bu zamana kadar ilk kez yaptırmayı düşünüyorum sizce yaptırayım mi yani yaptirmayi istiyorum ama hani vücudum da dövme olacak biraz kararsız kaldim
tantuniayrangerisiyalan sze_ Herkesin kendi tercihi tabi ama bana saçma geliyo canımız ciğerimiz ama yaaaaani ne biliyim 😂
delirmeceler sze_ ben ikizlerden fırsat bulursam yazdıracağım bir tane bileğimde ölen kedimin resmi var eee kedimi yaptırmışım bebelerimi niye yaptırmıyayım kafasındayım karar tabiki sizin yaptırmak istiyorsanız yaptırın
EliS_ sze_ Eltim yaptıedı güzel evet ama isim yerine daha çok bebeğimle alakalı daha manidar bir şey yaptırmayı tercih ederm ben 🌸🫶🏼
tosbikannesi6 Bnce güzel ya da kücük minimal bir şey istiyorsan hoş bulduğun bir fotosunu yapabilirsin kücük
yenianne01 sze_ yanlış anlama canım ama bana çok varoşca geliyor dövme işi yaptırana saygı duyarım ama ben öyle görüyorum bilemedim😳