aydaberra37 ben 14 yıllık evliyim korunmak için kullanmadığım hiç bir yöntem kalmadı Bu benim için en iyisiydi çok araştırdım iyikide taktırmışım acı hissetme 0 1 dakikada doğum doktorum taktı Ücretsiz taktı… 3100 dü nexplanon marka taktı doktorum hormonları bozmuyormuş eczaneden ben alıyorum doktorum ismini yazdı verdi her eczanedede yok doktorum dediği eczaneden aldık 10 ay oldu gayet iyi Sadece regl olayını bilmiyorum çünkü 1 yıl boyunca doğumdan sonra adet olmuyorum