Karkuresi Bebeğim 1 aylık. Yüzünde ve boynunda ufak kırmızı sivilceler var. Doktorum bu ilacı kullanın dedi ama bana direk ilaca başlamak mantıklı gelmiyor belki bı şeye alerjisi var belki de geçici bı durum bilmiyorum. Kanlı kaka filan yok. Internette ilaçla ilgili güzel şeyler de yazmiyor. Var mı kullanan aranızda?
SeverusSnape Karkuresi kötü ne yazıyor ilaçla ilgili? Zaten allerji için verilen bir damla. Allerjik reaksiyonları hafifletiyor.
Karkuresi Themom_ işte alerji olduğu kesin olmadan kullanmak mantıklı mı? Uyku filan yapıyormuş çok bide Türkiye’de yasaklanmış filan yaziyor
SeverusSnape Karkuresi böyle bir bilgiye sahip değilim, 2 yaş öncesi damlasını, 2 yaş sonrası şurubunu kullanıyordu kızım. Şu an hala reçete edebiliyor doktoru.
Themom_ Karkuresi Ne zaman toplatılmış? Ben düzenli kullanıyorum hap olarak alerjik astım hastası olduğum için? Kızımada drmuz balgamlı öksürük tarzına dönerse diye yazmıştı ama kullanmadan geçti öksürüğü 7 aylıkken. Alerji testi yaptırın o zaman alerjiyi kesinleştirmek için
SeverusSnape Karkuresi allerjilerin sebep olduğu kaşıntı, döküntü, göz sulanması, burun akıntısı, hapşırık gibi belirtilerin azalmasına yardımcı oluyor. Besin allerjisinde de bunlar yaşanırsa kullanılabilir zannediyorum.