gamzemir Kızlar doğumdan yaklaşık 1 ay sonra bı anda 2 günde 3 gunde1 wcye çıkar oldum, çıktığımda ise aşırı zirlanmaktan kanlı dışkı yapar oldum doktorum oralac surubunu verdi fakat pek bı etki etmedi öneriniz var mı acaba?
Dogacelik gamzemir proctp-glyvenol fitil kullandım ben. 2 gün yapamadıysan 3. Gün mutlaka kullan demişti doktorum. Reçetesiz de satılıyor.
uykucukedi gamzemir ben de basur olustu 1 hafta da anca 1 defa çıkıyordum artık tuvalete çıkmaya korkar olmuştum sonra düzenli yulaf muz elma kayısı suyu tukete tukete diskiyi yumusatmistim birde doktor fitil vermişti o da iyi gelmişti ilk zaman
uykucukedi gamzemir kesinlikle önemli olan beslenme ve bol su içme çikolata gibi şeyler daha beter yapıyor Allah acil şifa versin
meriia Sıcak suya ceviz ısla ve onu iç bende doğum yaptığımda resmen ağlıyordum bu işe yaradı ısladıktan sonra bekle biraz ılıyınca iç
filiz95 Benimde öyle oldu doğumdan sonra kabızlık tuvalete cıkarkende kanıyor bazen Dr gittim bende makatta çatlak çıktı zorlanmaktan bi dr gidin isterseniz doğumdan sonra olan birleymiş sanırım bana krem verdi ama emzirdiğim için sürekli kullanamıyorum hala geçmedi