Kızlar iki aya yakındır bebeğimde geniz akıntısı var, üç defa antibiyotik kullandık ama nafile geçmedi, doktorumuz alerjik bu dikkat et dedi elimden geldiğince etmeye çalışıyorum ama daha kötü oldu burnu ful kapalı az önce uykusundayken nefes alamadı korktum. Üç defa antibiyotik kullandık tekrar kullanmak istemiyorum ne yapacağım bunu yaşayan var mı lütfen yardım 🙏