Kızlar bebeğim 25 günlük emzirme ve mama şeklinde devam ediyorum göğsümde süt var sıktığım zaman da geliyor ama bebeğim doymuyor yatağa koyuyorum emzirdikten sonra hemen kalkıyor bez takibi yapıyorum günde 10 defa falan bez değiştiriyoruz ama ek olarak mama da veriyorum sütümü az acaba nasıl anlayabilirim ya da mamayı tamamen bırakmalı mıyım