minikoglummmmm theblackvirgo oğlum 5 aylikdi ben hamile kalmıştım ahhh ilk günler çok ağladım nasıl yapacam diye birde gurbedteyiz kimsemiz yok eşim çalışıyor rabbim gerçekten sabır veriyor şuan oğlum 18 aylık kızım beş buçuk 🥺
theblackvirgo minikoglummmmm ayy bende öyle olcam ya aralarında 16 ay var işte kızım 1 yaş 3 aylıkken diğeri doğuyor erken doğum olmazsa tabi Allahım yardımcimiz olsun insallah
ceren2605 kalmaz hem oğlum var demişsiniz hem betanin yuksekliginin ne anlama geldigini bilmiyorsunuz cok garip valla
kalmaz ceren2605 biliyorum tabide oğlumda öğrendiğimde değer bu kadar düşük değildi geç döllenme mı olmuştur diye sizlere sordum
ceren2605 kalmaz doktor disinda kimse boyle bir tahminde bulunamaz. En guvenilir yolu doktora gitmeniz bence. Hayirli olsun saglikla kavuşun