tosbikannesi6 deleted20517 biraz çırpıp köpürtün bnm de bacagıma çay döküldü şuan bakınca anlaşılmıyor bile ilk duyunca inanmadım ama direk işe yaradı. Allah şifa versin
bal203 deleted20517 deleted20517 benim annemin duduklu patladi heryeri yandi silverdin kullandik eczaneden aldik hic bir iz kalmadi mutlaka o kremi kullanim
deleted20517 bal203 onu da duymuştum ama iyi gelirmi diye emin olamamistim ama teşekkür ederim pazartesi eczaneye sorucam onuda
deleted20517 merys domuz yağını denemem ama,o ilk dediginizi denerim kudret narını nerden bulabilirim peki,çok teşekkür ederim bu arada
merys deleted20517 1 2 gün beklemesi yeterliymiş, ne kadar çok durursa o kadar iyi ama, biz eskiden pazardan alırdık ama gördüğümü hatırlamıyorum sanal marketlere bakabilirsiniz, rica ederim çok geçmis olsun..
selinbati deleted20517 evet evet aktardan hemen alın kullanmaya başlayın hem iyileştirici etkisi var hemde yara izi için çok iyi kurtarıcı
refresher İlk etapta madeskar Fito gibi onarıcı bir krem devamında contratubex noscar gibi bir krem kullanabilirsiniz bepahthol ünde yara izine karşı kremi var ama ilk etapta değil yara iyileştikten sonra kullanılıyor
deleted20517 refresher diğer yazdığınız kremler de mi yara iyileştikten sonra sürülüyor acaba, teşekkür ederim bu arada