Basak71_ BalAnneeee ben dolaptan çıkarıyorum bi müddet elimde ısıtıp öylenveriyorım geri dolaba koyuyorum yanlış mı yapıyorum acaba
Aysktr BalAnneeee 4 yas ibaresine takılmayın ruhsat için olduğunu duymustum bende. Dolaptan cıkarıp bi on dk oda sıcaklığında bekletip kasığa damlatıp içiriyorum bende
BalAnneeee Aslanegeannesi süpersin ya. Çok teşekkür ederim. Tereddüt etmem artık. Sağol allah razı olsun senden 🤲🏻💐☺️