irem066 Merhabalar, neden kaynar suya eklediniz mamayı o şekilde zaten soğuyuncaya dek belli bir süre geçecek ve mama yapıldığı süreden itibaren 2 saat içerisinde tüketilmeli, bende optipro kullanıyorum içeriğinde en az şeker olan mama bu, kaynamış soğumuş içme suyunu ılıtıp biberona önce suyu, sonra kaç cc su koyduysanız ölçekle aynı miktar mama koyup dairesel olarak sallayın en sağlıklı yöntem bu böyle deneyin.