Ertugggg kilodan ziyade boy daha önemli bezde. Benim oğlum 7numara kullanıyordu mesela, boyu uzadı kilosuda arttı ama boyu uzadığı için bel çevresi inceldi biraz, o yüzden 7büyük gelmeye başladı 6no kullanmaya başladık. Sizin bebişin boyuda uzunsa 5kullanın, çok uzun değilse bel kısmı biraz daha toplu kalınsa da 6kullanın