Kızlar geçen ay 3 ünde olmuştum şuan hala gelmedi 1 haftadır ara ara ağrılarım var ama olamadim geçen ay çok fazla antibiyotik ve kas gevsetici vs kullandim birde emzirmeyi kestim
İnternet’te gecikme yapabilir diyor ama başına gelen varmi acaba bilgisi olan