Deletedmom_100 Herkese iyi bayramlar şimdiden canım kızlar ♥️ Bayramda ankaraya gidiyorum nasip olursa Anıtkabire gideceğiz çok heyecanlıyım ilk defa gideceğim ☺️ Siz neler yapacaksınız?
Balyanak_19 Deletedmom_100 ben ilk iki gün eşimin ailesindeyim üçüncü gün annemlere geçicem uzun zamandır da gitmedim biraz uzun kalıcam çok özledim memleketimi bol gezip tozmak olucak çok heyecanlıyım
delirmeceler Deletedmom_100 3 saat sonra ikizlerle antalyaya gideceğiz onlarda bende zamanın bir an önce gelmesini bekliyoruz bizim için keyifli geçicek
Elfgrn Deletedmom_100 gezemedikten sonra bir yere gitmenin anlamı yok ya o yüzden gitmek istemedim hem gezemeyeceğim hem masraf yapacağım ne anladım Ben o işten 🤣 onun için çok memnunum şu anda evde olmaktan 😁
Deletedmom_100 ayrilbacim yaaa niye evde kalmak istiyorsunuzki bayramda evde olmayı pek sevemiyorum ben 🙃
Deletedmom_110 Deletedmom_100 valla babam dedi seyahat edelim annemin melekti Sinop gidelim daha Kasım ayında tur yaptık bakalım başka istikametlerde olabilir il il gezdirir babam kesin eşim çalışıyor zaten 2. Gün izinli ssdece
selimhankerem Deletedmom_100 arefe günü eşim memlekete bırakıp dönecek özledim annemleri bi süre kaldıktan sonrada eşimin memleketine geçicez birazda orada kalır eve döneriz.