Berraa_54 niye bakiyolar ya olur mu öyle hem hamilesiniz hem emziriyosunuz sonuçta keyfi değil ya sağlık bu,geçen sene bende hamileydim 5 gün tuttum denedim kendimi ama sonra devam edemedim bulantılar oldu iftarda bişey yiyemedim gün içinde sürekli tansiyonum düşüyordu bitkin dusuyodum bırakmak zorunda kaldım hemde doktorum az az sık sık yemen lazım demişti.bu sene de kızım küçük ve sadece anne sütü aliyo o yüzden tutamadım keyfi değil yapacak bir şey yok bende içim rahat değil tutamadihim için ama sonuç olarak hem bebeğimin hem de kendi sağlığım için, kışın inşallah kazalarıni tutucam. O yüzden kendinizi hiç zorlamayın siz kendinizi daha iyi bilirsiniz kimin ne dediğine bakmayın dinimiz ruhsat vermiş sonuçta …