Turkkahvesi_ Arkadaşlar hayırlı günler Birşey sormak istiyorum Sıvı krema kaynatilmadan ocaktan alınması gerekiyormuş kaynarca bozulabilir gıda zehirlenmesine sebep olabiliyormuş Doğru mudur bilgisi olan var mı Demin yaptım biraz kaynadı