Kızlar bebişimin tadımları bitti simdi normal öğün gibi yiyor ama normaldr 3-4 defa kaka yapan kızım yapamıyor ne yapmam lazım günde bir kere oda zor bela yapıyor biliyorum anca alışcak ama biraz karnında dolayı mızmızlanıyor ne iyi gelir bugün bi cay kaşığı zeytinyağı verdim az önce henüz etki göstermedi başka önerilere açığım