incimmmmmm Merhaba 14 günlük bebegimde çapaklanma var çapaklanmanın geçmesi için önerileriniz var mıdır şimdiden teşekkürler
Enu incimmmmmm sıcak suyla göz yaşı kanalına ve burnuna hafif hafif masaj yaptım ben. Doktor öyle demişti