JollyBaby mrv93_10 Umarım en kıza zamanda yapar yapacak bir şey yok anne sutu alan bebisler 10 güne kadar normalmiş yapmaması
duygukty elagozlubircoldelisi genel olarak demir damlası 4. Ay d vitamini de 10. Günde başlanıyor. Erken ilk defa duydum şaşırdım.
JollyBaby duygukty Ay demir ve d vitaminini ben karıştırdım ya şuan yazdığınızı tekrar tekrar okuyunca kafamda şimşek çaktı. Bize d vitamini başladı doktor demire daha sonra demişti çok pardon ya. @bendis bu arkadaş da çok erken diye şaşırmıştı d vitmis bizim kullandığımız 🙈 @elagozlubircoldelisi bize başlanan d vit bu arada yanlış oldu demir değil 🙂
duygukty JollyBaby tahmin etmiştim 😇 bu arada oğlum 15 günlükten beri ara ara kokulu gaz yapar yeğenimin kokmazmış abim bir sorun doktora dedi aklımıza takıldı doktor da o da insan kokabilir gayet normal demişti 😇
ebebe JollyBaby d vitamini ile karıştırıyor olmayasınız. Demire 4. Ayda başlatıyor tüm doktorlar aksi bı durum yoksa