esiii Kızlar 9 aylık bebegim var vee suann tekrar hamileyim normalde bebegimi emziriyordum ama artık sütüm bitti gibi yetmiyor süt vermek istiyorum ama erken galiba ek gıdayla da büyümüyor süt gibi bişey almam lazımm önerileriniz var mı😓
Kdm esiii mamayla devam etmelisiniz bebeğiniz çok küçük süt kesinlikle olmaz . Ek gıda da doyuracak kadar veremezsiniz küçük olduğu için . Mamaya başlayın
Eslemveasya esiii Mama ile besleyin ama bu aydan sonra içer mi bilmiyorum. Ek gıdaya da ağırlık verin, çorbalar vs yapabilirsiniz