Merhaba 44 günlük bebeğim var doğduğunda meme ucu süt olmasına rağmen tutmadı kan şekeri düşünce hastanede mama verdiler ama şöyle önce memeye zorladılar sonra mama hastaneden çıkarken doktor mama verin demedi ama görümcem yenidoğan yoğun bakım hemşiresi o yanımdaydı sarılık var diye sürekli mama verdi memeye zorladık ama öyle çok değil sürekli mama verdik sarılık düşsün diye o gidince bizde mamaya alıştı diye ağırlık mama biraz meme ilerledik silikon uç ile şuan günde 7 8 kez her beslenmede 100 ml mama alıyor 3 4 kez meme bugün kontrole gittik doktor çok fazla mama verdiğimizi memeye dönmemizi söyledi medipol megaya gidiyoruz anne bebek dostu bir hastane emzirmeye önem veriyorlar danışmana gittik bayramdan sonra takibe başlanacak burda döndürebilir miyiz tekrar tamamen memeye kendime kızıyorum niye kendi aklımı kullanmadım diye bir yandan da olan oldu bu saatten sonra düzeltmeye çalışacağım diye kendimi motive etmeye çalışıyorum