saram usenmedimyaptimbirvelet Göz kapağındaki yağ bezelerinin tıkanması sonucu oluşuyor kesinlikle hemen doktora gözükün damla krem falan verirler benim 3 defa oldu gözümde ve ben geçer diye umursamadım 3 defa da ameliyat ile alınmak zorunda kaldım çok geçmiş olsun
delirmeceler usenmedimyaptimbirvelet çok fazla yaşıyorum bende bağışıklık düştüğündede oluyor malesef bir damla ve kremi var sürünce 2-3 günde toparlıyor bence bir doktora görünün
sokaklahmacunuu usenmedimyaptimbirvelet belki sacma gelir ama ben cikacagini anladigim an anne sutu damlatiyorum hemen geciriyor bende 🥰
usenmedimyaptimbirvelet saram aaa gerçekten mi ilk defa başıma geliyor. Peki tıkanıklık neden oluşuyor
saram usenmedimyaptimbirvelet O kadar detaylı bir bilgiye sahip değilim canım yanlış bilgi vermek istemem ama mutlaka doktora gözükün sarımsak bende denedim bende bir işe yaramadı
bahhaarr Bende çok yaşadım sarımsak sürerseniz anında etki eder biraz yakar ama geçiyor bende direk etki ediyor sarımsağı ikiye kesip sürebilirsiniz