Bebeğim 4 ay 9 günlük. Bu zamana kadar 3 kez hastane yatışlı hasta oldu. Kalabalığın içine sokmam, evde üşütmem terletmem kimseye elini yüzünü öptürmem ama yine de hasta oluyor. İki gündür ateşle uğraşıyorum boğaz enfeksiyonu olmuş şimdi de. Yani bakıyorum arkadaşlarıma felan daha küçük bebekleri olmasına rağmen her yere giriyorlar her yeri geziyorlar hiç sakınmıyorlar ama onlara bir şey olmuyor. Siz nasıl yapıyorsunuz arkadaşlar ben nerde hata yapıyorum 😔