Evet kızlar ikinci bebeğim ama sanki ilk çocuğum gibi heycanlıyım. Ek gıdaya geçiyoruz bayramda tam 6 aylığız. İrmikli fln tarifler var mesela bebek irmiği yazıyor illa bebek irmiği mi kullanmak lazım ne farkı var normalinden ben almayı düşünmüyorum açıkcası belki rondo da biraz inceltirim irmik leri. Siz neler düşünüyosunuz bu konuda herşeyin illa organik bebeklere göre mi olması lazım